דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מלונות בצפון: וילה גליליי מול בית בגליל 

מאת    [ 17/06/2012 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 22701 פעמים ]

יש אנשים שחופשה בארץ נשמעת להם כמו בדיחה, כי עבורם, המקומות היחידים שאליהם אפשר לצאת לחופשה בתוך גבולות ישראל הם אילת או ים המלח. אומנם אילת וים המלח הם מקומות נפלאים, אך הגיע הזמן להבין שישראל מורכבת מעוד כמה אזורים, וכי חופשה מפנקת של מלונות בצפון, יכולה בהחלט להיות חופשה טובה מאוד, וגם מעניינת. יש הרבה מלונות בצפון, כך שהבחירה שלכם הולכת להיות מאוד קשה. בנוסף לכך, מלונות בצפון יכולים לענות על דרישות שונות, ולכן, טוב תעשו אם תחליטו מה חשוב לכם שיהיה במלון, לפני שתתחילו לחפש. יש אנשים שעבורכם הדבר החשוב ביותר במלון הוא הבריכה, יש כאלה שהחדר הוא הכי חשוב, ויש הרבה אנשים שהאוכל והמחיר הוא למעשה מה שקובע. חשוב לדעת מראש מהוא, פחות או יותר, התקציב שלכם, כי אומנם חופשה בארץ לא דורשת לשלם גם על טיסות, אך מדובר על הוצאה לא קטנה, לכן כדאי לכם להתארגן לכך מבעוד מועד.

כמה מלונות יפים

באזור הצפון, כפי שהוזכר לעיל, יש לא מעט מלונות, כמו לדוגמא מלון וילה גליליי או מלון בית בגליל, אשר כל אחד מהם מציע אירוח קצת שונה. בית בגליל הינו מלון מיוחד ובו 31 חדרים בלבד, כולם הם למעשה סוויטות יוקרתיות ומפוארות, וכמו כן בית בגליל הינו מלון אשר יש בו מסעדה וספא מפנק במיוחד. המלון נהנה מנופים קסומים, כיוון שאפשר לראות ממנו את נופי הגליל והגולן, כך שהעניין מבטיח לכם שקט ושלווה נעימים ביותר בחופשה שלכם בצפון. לעומת זאת, אם תבחרו לנפוש במלון וילה גליליי, הרי שתיהנו ממלון של חמישה כוכבים, אשר נמצא על הר כנען עצמו. המלון ממקום מספר דקות בלבד מהעיר צפת, שאין שנייה לה, ומראש פינה, אשר מזמינה את מבקריה ליהנות מאומנות ואוכל טוב. מלון וילה גליליי הוא מלון אשר בו מסעדה צפרתית מעולה, והוא כולו מוקף נוסף מקסים, כך שגם בבחירה הזו אתם עתידים ליהנות מרוגע נפלא. במלון זה יש רק 21 חדרים, ועובדה זו מבטיחה לכם אירוח יותר שקט, בלי הפתעות של רעש מאורחים אחרים. שני המלונות הם בעלי חיבור לאינטרנט, כך שתוכלו להישאר מעודכנים עם מה שקורה בעולם, בזמן שתהיו בחופשה שלכם.

מתי להזמין את המלון

יש חילוקי דעות גדולים בין רוב האנשים לגבי השאלה של מתי כדאי להזמין את המלון. יש כאלה שטוענים שכדאי להזמין את המלון הרבה זמן מראש, כי כך תוכלו להיות בטוחים שאכן יהיה לכם מקום בתאריך ובמלון הספציפי שמעניין אתכם. לעומת זאת, אנשים אחרים טוענים שבכל זאת כדאי להזמין את המלונות ברגע האחרון, כי אז אפשר ליהנות ממבצעים טובים. אמת היא כי רוב המלונות בישראל, ובעולם כולו, יוצאים במבצעים טובים לעיתים, אשר קשורים לרגע האחרון, אך מצד שני, אכן מדובר על סיכון. אם כבר החלטתם שאתם רוצים לצאת לחופשה בצפון ישראל ואתם לא מעוניינים לשנות את התאריכים שלה, וכמו כן, החלטתם באיזה מלון אתם רוצים להתארח, הזמינו מבעוד מועד מקומות. זכרו כי חופשה בישראל יכולה להיות מהנה ביותר, והזמינו אליה רק אנשים אהובים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב